En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Skolavslutning

Har inte riktigt förstått att det är sommarlov för alla barn nu… Terminen gick så fort! Själv jobbar jag några få dagar till, men vetskapen att dottern som idag gick ut nian, får sova ut och ”chilla”, gör mig glad. 

Hon har haft så många prov och uppgifter på sistone. Är så stolt och imponerad av henne! 

Skolavslutningen med min klass var jättefin. Aldrig har det varit så många som kommit till klassrummet efter kyrkan, tror jag och alla ca 50 som var med, såg glada och nöjda ut och sa snälla saker. Sådant värmer en lärares hjärta. 

Frös i mina sommarkläder gjorde jag,  men jag hade bestämt att det skulle gå… 😝 Isiga vindar friskade upp Stockholm idag! 

:)

Etikettmoln

