En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Fixat o donat


Har jag. Och promenerat lite. Hade en hel dag ensam hemma i Stockholm 😋 Fick massa gjort.

Rensat o slängt, ringt o skött grejer via datorn och så mitt i allt kom jag på att det fanns ett paket hårfärg Champagne ljusblond i badrumsskåpet. Så nu är jag av med världens utväxt, tror det var i slutet av förra året jag fixade färgen sist… 😳😅

Blev nöjd och håret känns luftigare. 


Nu ligger jag här mitt i natten och undrar om jag ska få somna om? Har vaknat av mina förskräckligt rastlösa ben flera nätter i sträck och det är väldigt svårt att somna när det pirrar, kryper och bränner inuti benen…🙄

Det är skönt att vara ledig just nu tycker jag.  Vädret i stan är behagligt, varmt o skönt med omväxling mellan moln, lite sol och ibland aningen duggregn. Mysigt❣👍🙋😎

Kommentarer till: "Fixat o donat" (1)

  1. Schwatzkopf använder jag också numera. Är ju vitgrå nu, jag köper deras sprayblond som jag tar på utväxten. Då blir det lite guldblont där plus där det ”råkar hamna” när jag sprayar.Det blir fint liv i håret och mjukt! Champagne har jag också använt, det är en snygg färg!

:)

Etikettmoln

