En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Chakran

Nu när jag befinner mig i en kultur med olika influenser av blandat ursprung – indiskt, afrikanskt, portugisiskt och brittiskt bl a, blir det att jag läser på mer om olika saker.  


Doften av brända sockerrör i fjärran och en solvarm vind, omger mig när jag inser att mitt tredje chakra är aningen i obalans…! 🤔😳 Jag som nästan alltid har ont i magen, inte tål dittan och dattan av olika maträtter och mår illa lätt, behöver nog se över det gula chakrat! Nyss var jag den enda som blev magsjuk av en uppvärmd macka med sallad i (inte kul, hemsk upplevelse)… Vad är det med mitt tredje chakra?! Måste ta reda på mer🤔😊😁

Hittade en bra sida med info om våra olika Chakran: TREDJE CHAKRAT – solar plexus – gul/guld. Plats på kroppen; Solar Plexus, under brösten. mitt på magen. Fysisk påverkan: Magsäcken… Läs på: http://www.harmoni-h.se/chakra 

Kommentarer till: "Chakran" (4)

  1. Intressant det där med chackran. Har glömt det mesta, men nu vet jag ju var det gula sitter 😉
    // Kao

  2. Vilken spännande resa du är ute på! Är det en kort resa eller tänker du stanna länge? Du har kanske bloggat om detta tidigare men jag harvarit lite passiv på nätet ett tag.

:)

Etikettmoln

