En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Svenska spel

Jag är så modern att nu har jag äntligen pga semester (tvingats) skaffat mig ett konto på Svenska spel, så att det går stt gå in och förlänga sin rad. 

Den har varit med i över 30 år, så det vore ju synd att missa en dragning…😳😁. 

Det gick lätt att registrera sig där, men fattade inte riktigt att man skulle sätta in det belopp man vill spela för (🙄), så då fick jag vänta 72 timmar till innan jag kunde agera. Tur jag var ute i tid! 😅


Nu får jag fina mail med spelresultatet efter dragning. Trevligt! 👏🏼😋

Hälsningar från en som hämtar sig efter akut matförgiftning..Dumt att äta sallad! All uppvärmd mat har gått jättebra ju🙋🏝😅❤️

Kommentarer till: "Svenska spel" (2)

  1. Matförgiftning är aldrig bra. Hoppas att du kryar dig och mår bättre och får inga efterhängsna bakterier. 🤕

    • Tack, på mindre än ett dygn var jag mig själv igen och det värsta var över på några timmar… 🙂

:)

Etikettmoln

