En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Frågan är vilket som är ”bäst”?! 🤔 Foto ifrån Nybrogatan vid Valhallavägen naturell, eller lite fixad i appen VSCO. 



Själv gillar jag båda, fast på olika sätt. 

Vad tycker du? 😛

Kommentarer till: "Ett foto på två olika sätt…" (7)

  1. Jag gillar originalet, det känns naturligt och inte som en förbättrad verklighet.

  2. Den fixade bilden har lite mer sting och det är fint ..men jag gillar original bilden bäst ändå.

  3. Alltid samma problem. Jag gillar filter men till slut när haglar beundrat förändringarna återgår jag till originalet. Och så tycker jag hos andra att men Gud så fint med filter.

  4. Dom är olika och jag kan uppskatta båda. Fegt svar men så tyckerjag

:)

Etikettmoln

