En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Genom Stockholm

Tog en skön promenad i ett 17-gradigt Stockholm idag. När jag vandrade över Strömbron fick jag se dessai stort sett nya (?) gympadojor ligga i Strömmen. 

Jag undrar vad de gör där? Vad de har varit med om?! 🤔😳

  • Är det någon som hade köpt dem, men ångrade sig?  
  • Någon fick skoskav och bestämde sig för att ta sig hem barfota mitt i natten?
  • Dolda kameran slängde i dem för att se hur många som undrande stannade till för att fota?
  • Eller, hemska tanke, någon har hoppat i eller ramlat/blivit iputtad…? 😳😞

Undrar så…

Kommentarer till: "Genom Stockholm" (1)

  1. Jag är hemma i Karlstad men hustrun är hos barn och barnbarn i storstan Tror att vädret har varit bättre där. Skorna är ett mysterium. Kanske nån som fått skavsår och slängt dom i ilska?

:)

Etikettmoln

