En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Efter jobbet

Låg jag med varm tröja och tights under duntäcket med stans (Stockholms) frossa. Somnade någon timme och kände mig mycket piggare, fast med huvud- och nackvärk. 

Det är höst, kallt på morgnarna och lite varmt senare. Massa att göra på jobbet så här i början, men nu ska det bli lugnare. Har jag bestämt. 

Kollar en film på elvan, The words, om en oupptäckt författare. Hoppas han lyckas snart! Själv känner jag ofta när jag högläser att jag borde och vill skriva. Varför gör jag inte det en enda gång? Känns i märgen att det vore…jag. 

Skönt med helg. Haft en bra vecka, förutom krånglande datorer idag. Köpte hem sushi och det är alltid populärt här hemma. 😋

Kommentarer till: "Efter jobbet" (2)

  1. Du kanske kan pröva? Skrivarkurs?

  2. Kallt på morgnarna? Det har jag inte märkt. Jag skulle njuta av det för jag tycker att det är alldeles för varmt. 😎
    Sushi är gott.

:)

Etikettmoln