En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Hela veckan

Har jag jobbat sent och inte orkat släpa mig till nån affär efter jobbet. Ligger nu i sängen och skriver handlingslista i anteckningar på iPhonen. Fiffig😊

Det blir inget flottigt från Mc Donalds iallafall…👍

Bakad potatis räkmojs

Våfflor med bär grädde

Lasagne bladspenat

Rött vin

Kexchoklad

Kamomillthe 

Kommentarer till: "Hela veckan" (7)

  1. Skicka genast en potatis med ‘räkmojs’ till mej :-).
    Här blev det stekt kyckling med massor av kryddor, wokade grönsaker och couscous. Gott det också.
    // Kao

    • Kom potatisen fram? Mailade den 🙂

      Det låter gott, couscous är supergott tycker jag.

      Ha en fin söndagskväll!

  2. Låter som en bra blandning! Hoppas att du får en fin helg!

  3. Mojs. Det är ett fult ord.
    I mina öron låter det som något oaptitligt. Men jag är ju inte svensk. Kanske andra tycker att det är ett fint ord.

:)

Etikettmoln

