En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Det var en bra känsla, de två gånger jag varit där och om det nu inte varit så att jag varit förkyld och känt mig ruggig hela andra halvan av september, så hade jag nog börjar få lite fler muskler nu🤔 Det hade ju varit trevligt… 🤗

En fin söndag med värme och sol.  Jag sitter på balkongen med stråhatt på. Min näsa som blivit solskadebehandlad ser bara lite röd ut och det är jag tacksam för. 

Hoppas på att bli feberfri. Halsen värker…😩

Kommentarer till: "Det här med gymmet" (3)

  1. Jobbigt! Du får träna när du blivit riktigt frisk igen. Krya på dig!

  2. Hej!

    det är jobbigt med förkylningar som dröjer sig kvar och inte vill släppa greppen om en. Krya på dig.

    //Stina

:)

Etikettmoln

