En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Sovmorgon…

Precis när jag sminkat klart ögonfransarna går alarmet på i mobilen. 7.28?!!! 😳🤔🙉🙄 Och jag inser att jag ju har sovmorgon…

Jag som varit uppe sedan 6.30, kunde ha gått upp nu. Suck, det hade varit mysigt. Hade behövt. 

Någon påstod igår att lärares arbetsbörda är orimlig och jag är benägen att hålla med om det! I perioder är det helt galet mycket, som nu och jag vet knappt vem jag själv är mitt i allt detta för energin är verkligen någon annanstans. 

Bara idag, sen blir det växla ner. 

Jag har tagit en prenumeration på Amelia, för jag fick syn på erbjudandet om några nummer av tidningen och hårvårdsprodukter som ingick. Det är så lätt att bli lockad när man har mobilen att titta på och kontokort att knappa in numret på 😊 Och det var det värt, för mitt hår ser ovanligt antitorrt och välmående ut idag efter gårdagens hårtvätt och inpackning👍🙋

Ha en bra dag. Hösten är här🍁🍂

Kommentarer till: "Sovmorgon…" (1)

  1. Synd att du missade din sovmorgon. Jag skulle kunna sova länge på mornarna men jag är morgonmänniska.
    Ja det börjar märkas nu att det blir mörkare. Lite mysigt är det också tycker jag

:)

Etikettmoln

