En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Så pratar Ebba Busch Thor, 29, om Internet och det är så viktigt att informera barn och unga om vad som gäller, konsekvenser och det som är bra med Internet. 

Jag tror på goda förebilder, karma och positiv energi som sprids. Kanske naivt, men inte helt dumt, väl? 🤔


Idag fyller mitt första barn och ende son 29 år. Makalöst så fort tiden går. Minns som igår när han tog sina första (springande) steg i jakt på en boll…🏐😋 Det känns nästan som igår!

Vi väntar på att se vilka som får vara kvar i idol. Tror Jesper eller Nannes son åker ut ikväll(?). 🎤

Kommentarer till: "Ett laglöst land" (2)

  1. Det viktiga är tror jag att vi vuxna vet var barnen håller till på nätet. Mina barn är ännu äldre än dina. Den äldsta blev 42 häromdagen och just nu är hon och barnbarnet 4 år på besök hos oss. Jag har inte följt Idol men ser fram emot första avsnittet av Så mycket bättre ikväll

  2. En hel generation pojkar och unga män har tyvärr fått en snedvriden syn på kvinnor och sex via nätet. Det blir allt råare och jag undrar när gränsen är nådd – var gränsen finns. Amputation???. Inte konstigt att det händer så mycket våldtäkter och övrigt våld. Tänker främst på lilla Lisa Holm som mördades förra sommaren. Gärningsmannen hade fullt med våldsporr i sin dator….liksom Englas mördare hade.
    ————
    Stort grattis till din son. Min dotter fyller 27 i januari och jag kan knappt heller begripa vart alla åren har tagit vägen.

    // Kao

:)

Etikettmoln

