En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Myser framför Bonde söker fru – det avsnitt jag inte orkade se när jag ville sova i veckan och känner hur underbart det är med ledigt en vecka👍 Många är vi som känt oss slitna och knappt orkat annat än jobba och sova. 

Igår avslutades veckan med lite vin  i Sturegallerian och det var mysigt. Sedan blev det hemmakväll och så lite wordfeud och fortbildning framför datorn i natten 😛 Lär mig om programmering och det är inga konstigheter utan lätt när man använt dator och annat mycket. 

Tycker den där Anders i Bonde söker fru är väldigt säker på sig själv… Vete 17 om han är något för Sigrid? 

Spännande 😝😋

Kommentarer till: "Så himla skönt med höstlov!" (1)

  1. Jag följer det mesta på TV men har aldrig sett Bonde söker fru. Det är säkert bra. Jag antar att det handlar om trevliga män och kvinnor som inte har haft tid för att få långvariga relationer.
    Trevlig helg!

:)

Etikettmoln

