En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Till doktorn

Nära-döden-upplevelse att orka sitta upp i väntrummet, men hade så ont i munnen, kroppen och 1177 tyckte jag skulle kollas. 

Doktorn ryggade bakåt när hon hörde mina symptom och ville inte ens titta i munnen eller nåt, utan skickade hem mig direkt. Trolig influensa, redan? Blev sjuk på några minuter och 39,5 idag innan alvedon. Dum doktor, har de inga munskydd? 

Gillar inte att vara sjuk. 😰

Kommentarer till: "Till doktorn" (12)

  1. Krya på dig. Tur det är övergående, även om det är jobbigt, riktigt jobbigt med influensan.
    //Stina

    • Tack Stina! Jag såg detta först nu. Ifluensan gick över på ca sex dagar, men tog lite mer tid att ladda på energin. Hoppas det inte blir en tuff influensasäsong, för detta var en ovanligt jobbig influensaomgång…

  2. Usch da, låter inte skojs. Klen läkare… hoppas att du fick avgiften tillbaka….
    Krya på sig!! Kram

    • Tror jag ska byta läkare faktiskt…och tur jag har frikort, för någon avgift var det inte tal om – bara ut med mig inom en minut! Kram på dig

  3. Hoppas att din influensa inte är av värsta sorten. Jag tog vaccin i går för att slippa eländet. Krya på dig!

    • Den var ganska hemsk faktiskt. Brukar få influensa, tyvärr, med jämna mellanrum och detta var klart den värsta omgången. Orkade ingenting, men nu är jag igång igen och det är verkligen skönt att känna krafterna återvända! Hoppas att du klarar dig! Kram

  4. Nämen visste du inte att man inte ska gå till doktorn när man är sjuk. Jag fick utskällning av min läkare i våras att jag gick dit sjuk och kan smitta andra i väntrummet. Trodde att hon drev med mig, då jag dessutom hade tid hos henne. Var kanske en till i väntrummet.
    Krya på dig!

  5. Jag har ont i min tunga tror att det är förkylningsblåsor..är nog oxå på väg att bli förkyld..vill inte få influensan.
    Krya på dig kram

  6. Stackars dig! Jobbigt med influensa

:)

Etikettmoln

