En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Solen idag

Den gick jag ut imed koftan på. Ställde mig på skolgården några minuter och tankade energi. Känner mig aningen piggare än igår kväll då jag lade mig vid sju…

Jag tror att mörkret och solbristen påverkar oss mer än vi tror. Känner mig som en sten på morgonen när mobilen väcker mig. Med en vacker melodi. 😤🙉

Om tre veckor vänder det. Midvintersolstånd – vackert ord👍

Kommentarer till: "Solen idag" (2)

  1. Det påverkar mig inte det minsta. Du får inte generalisera. Nu känner jag mig kränkt. 😉😉😉

    • Oj oj, det var inte meningen…! Bara en fröken som inte träffat dagsljuset på några dagar…mörkt på väg till jobbet, mörkt när jag slutar. BRA att du inte påverkas! 😉

:)

Etikettmoln

