En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Det önskar jag dig. Mitt år har varit…helt ok, bra och mindre bra emellanåt. Så som Livet är för de flesta. 

Någon räkmacka har jag knappt sett till, men är nöjd ändå. Precis Nu. 

  

Kommentarer till: "God fortsättning och ett Gott slut på 2016" (3)

  1. Detsamma, Madonnan!

  2. Det samma önskar jag dig ..och ett riktigt Gott Nytt År..
    Jag är alltid så förhoppningsfull inför varje nytt år ..det är som ett tomt blad i en lika tom bok som man ska fylla på i igen.
    Samtidigt så är nyår för mig lite vemodig och ödesmättad..för att ett år till gått och att det har gått så fort.
    Stor nyårskram

    • Ja, så mycket tankar man får! Så mycket Livet innehåller under ett år!
      Jag önskar dig världens bästa 2017! <3<3

:)

Etikettmoln

