En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vi röstade om bästa dagen i klassen och fredagar vann överlägset. Både hinna träffa kompisar i skolan, sluta tidigt, ha mysigt och roligt – samtidigt som hela helgen ligger (vilket uttryck…vadå ”ligger”, helgen väntar, kommer, är och finns 😬) framför!

Inte Kaknästornet, utan…vart?!

Ungefär så tycker jag som vuxen också. Fredagar är bäst❣️Jag nästan älskar mitt jobb och är där precis som på andra vardagar, men slutar tidigt och hinner bara vara jag eller göra annat – med en hel helg framför. Som bara väntar. 

Liggandes eller ståendes, varm och solig, eller kall o blåsig kanske? 🤣

Kommentarer till: "Fredagar är bäst" (3)

  1. Det är annorlunda nu när jag är pensionär. Veckodagarna flyter ihop utan att nån är mer speciell än någon annan

  2. Min favorit om jag nu måste välja ( för jag gillar alla dagar) är måndagar. Jag tycker att tiden rusar så mycket och måndagar är ju en ständigt start när allt spännande är framför mig. 😎

:)

Etikettmoln

