En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Gick just ut genom dörren. Hade önskat jag har sån energi, men den fanns faktiskt en gång… Nu däremot tar jobbet nästan allt, kan inte vara meningen🙄

Att få mail från förälder som skriver att jag är fantastisk och så bra för barnen känns underbart. Jag tror att alla stressade lärare behöver sådant och får ett lyft att orka ännu mer. Själv ska jag också tänka på att visa uppskattning för de jag möter i mitt liv. Det betyder så mycket. 💖


Har invigt ett sportlov. Ska inte sporta mycket 😴😝

Kommentarer till: "En otroligt snygg tjej" (4)

  1. Nej… att ge jobbet allt man har är det inte värt med facit i näven… men… att inte gå all in för sitt jobb är också slitsamt på sitt sätt.. är där själv nu i livet och känna att det är smått meningslöst – ja förutom pengarna då – är energidränerande det med. Svår balans.

    Njut av sportlovsledigheten och tanka upp själen. Kram

    • Just det där med balansen…är svårt när man är överhopad med saker som ska göras, även om man verkligen gillar sitt jobb och alla möten, lärandet hos eleverna. Ja, här ska vilas! Kram på dig!

  2. Njut av ledigheten. Här på Åland har vi haft sportlov den här veckan och det har varit skönt 🙂

:)

Etikettmoln

