En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Egentligen skulle jag vilja skaffa nya böcker hela tiden, för det är så många olika innehåll och härligt att läsa. Att försjunka in i något spännande eller andras liv…mysigt! 😋

Tyvärr tar de också så väldigt mycket plats när de blir många. Bokhyllor med böcker i dubbla rader finnes här. Och i skåp. 🙆🏻📙📘📗📕📚📒

Jag ger bort ibland för att få mer utrymme, men så finns det de där böckerna som ju har gripit tag i en lite extra och är omöjliga att göra sig av med…som är en del av ens liv. Som är viktiga. Typ. 🙆🏻

Undrar hur andra bokläsare gör? 

Kommentarer till: "Jag har slutat att köpa böcker" (7)

  1. Jag tycker att det är näst intill omöjligt att rensa och välja ut. Vi klarade inte det när vi renoverade och plockade ner i kassar. Allt kommer på plats igen.

  2. Jag köper mina favoritförfattare. Vissa inbundna och andra i pocket beroende helt och hållet i vilket format jag köpte första boken av författaren. Rensar ut då och då men när jag flyttade till Åland rensade jag så bara favoritförfattarna och de böcker jag kan tänka mig att läsa om fick följa med.

  3. Har samma problem. Och ställer mig också frågan varför ska jag ha dem kvar? Favorit böckerna. Vad är oddsen att jag kommer att läsa de igen när jag har runt 300 böcker som jag inte hunnit läsa än. Och det smyger in några fortfarande fast jag är också i förbud.

    • Usch ja, känner igen det där med olästa böcker och dessutom de jag vill läsa om…samtidigt finns det ett stort utbud på TV, dvd, internet och umgänge som man vill lägga tid på🤣 Inte lätt att hinna allt. Kram på dig🌷

:)

Etikettmoln

