En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Jag tror

Att den eller de som ligger bakom terrorattacken i Stockholm finns med på film eller bild.

Troligen har jag sett för mycket TV-serier, men inte helt taget ur luften, kanske? Känner mig mest gråtfärdig, chockad av att det händer här – även om tanken har slagit mig när jag har gått på stan, att terrordåd kan hända här i Stockholm också. Speciellt efter attentaten i Paris, Nice och London… Ser på TV hela tiden, vi pratar om det som har hänt hela tiden och jag blir nervös av att höra helikoptrar och polisbilars sirener ”tut-tut” som åker förbi här utanför! Känner mig spänd, beredd… 😦

Men unga, de laddar om snabbt. Dottern har hittat ett ställe som har öppet och INTE är mitt i smeten. Ett litet ställe som hon kan gå till. Suck. Tycker att alla kunde vara hemma, men, men Livet måste gå vidare.

Tankar till alla er anhöriga och de som har drabbats så oerhört 😦

:)

Etikettmoln

