En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Roligt att just DU tittat in🤗

Här rullar Livet på. Har så trevligt om dagarna med fina elever och kolleger. Kvällarna är oftast väldigt trötta, men mysiga.

Idag blev jag lite kränkt, avsiktligt eller oavsiktligt och nu ska jag smälta lite innan jag tar beslut. Det är viktigt att bli bra bemött tycker jag. Att kunna föra en dialog av privat karaktär utan att bli aningen uthängd. 🤔

Nu är det helg. Ett paket väntar på att öppnas; det är jag som har beställt något att ha på mig😋

Och jag kommer inte att byta blogg utan här skriver jag om det jag känner för. Läs, vem du än är 👍💖

Kommentarer till: "Hej alla som läser min blogg" (11)

  1. Man har rätt att kräva att bli bemött med respekt. Man behöver inte svälja och ta emot vad som helst. Stå på dig och säg ifrån. Kram och hoppas du har en fin helg.

  2. Just det det är röd dag idag ..söndag .. åh jag som också ett paket att hämta idag men det är nog inte öppet på pressbyrån. Hann inte hämta det igår.
    I mitt paket är det inget jag kan ta på mig utan något jag kan inta ..vitaminer och kolloidalt silver är beställt.
    Håller med dig att det är viktigt hur man blir bemött .. jag vart inte m´bemött på ett bra sätt igår, blev typ påhoppad och hamnade i försvarsställning angående en fråga som jag ställde.
    Man ska kunna ta upp något utan att bli ifrågasatt direkt..alla har rätt att ta upp något som berör en utan att man ska bli ifrågasatt och behöva försvara varför man tycker som man gör.
    Jag blev såå arg och upprörd inombords ..och det var inte vad jag tänkt mig ..så man passar sig nästa gång man ska ta upp något med dessa personer.

    Hoppas inte att du byter blogg.. och hoppas inte att du blivit kränkt här i bloggbyn..för bloggen har man ju för att man ska kunna skriva om det som man vill skriva om. Den är ens privata lilla tillhåll.

    Kram och ha en skön solig helgledighet ❤

  3. Hoppas att det var inte här på bloggen som någon har kränkt dig.
    Oavsett om det var här eller någon annanstans så tycker jag att du inte ska ta på dig. 💐💐💐🌸🌸🌸

:)

Etikettmoln

