En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Mitt uppe i allt så slår mig det jag insåg i somras och inte skulle glömma. Att en del inte betyder så mycket, inte får ta av det värdefulla.

Att ha upplevt jordbävningen och efterskalven på Kos i juli har gett mig lite andra perspektiv. Om vad som är viktigt och inte.

Kommentarer till: "Saker och perspektiv" (2)

  1. Så är det när man är med om något som förändrar stort..man ser klarare och tydligare vad det är som egentligen betyder något ..varför hänga upp sig på trams och meninglösa ting ? När tiden man har här på jorden inte varar är för evigt ..utan väldigt kort?
    Jag förstår precis hur du känner även om jag inte varit med om det som du har..så vet jag hur det är att komma till insikt om vad som är värdefullt i livet.
    Kram

:)

Etikettmoln

