En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Sjukmat

Faktiskt lite synd om mig att vara sjuk när det äntligen är helg. Har ingen röst och först nu orkade jag masa mig till vardagsrummet från sängen för lite sushi och tv.

Bra ändå att sushi är så gott😋👍

Kommentarer till: "Sjukmat" (7)

  1. Oj min kommentar försvann visst!
    Skrev att det är tur att det finns mat som smakar gott trots att man är sjuk.
    Krya på dig ❤

  2. Tur att det finns mat som man kan trösta sig med ..och att det smakar bra trots att man är sjuk.
    Har aldrig smakat sushi ..så jag vet inte om det är gott eller inte..men jag gillar inte rå fisk ..sill är ingen hit..det har jag smakat små bitar av ..så jag har ändå ett litet hum om hur sushi kan smaka.
    Krya på dig ❤

    • Tack. Jag orkade bara hälften… Sushi är inte som sill alls och för mig var det först tredje gången som jag tyckte det var något extra. Rullar och avokado samt räkor är nog bra att börja med om det påminner om sill☺️💞

  3. Tröst sushi. Gott. Wasabi gör ju under.

  4. Klart att det är synd om dig. Inte dumt att pigga upp med god mat. Det där är väl dessutom enkelt att få till? Man orkar kanske inte med alltför avancerad matlagning. Krya på dig!

:)

Etikettmoln

