En kvinna i huvudstaden och Livet :)

  • Och varför isåfall?
  • Och hur är det med den där Gunilla Persson egentligen?
  • Och hur mår hennes dotter?

Små tankar som ploppar upp i mitt huvud när jag läser att Pernilla Wahlgren känner sig hatisk mot Gunilla och hon lär inte vara den enda… 🙄

Själv höll jag på att sätta i halsen, när jag för ett tag sedan såg en video om Gunilla P och dottern som kräktes inför ett sångframträdande. Ca 3,40 in i filmen, känns inte bra att varken se eller höra!

Tidigare har jag skrivit om när Gunilla blivit utkastad från Hotell Diplomat här i Stockholm och hur det nu var med orsaken till det? Hm. Många verkar ha googlat rätt friskt på det i allafall och en del av dessa har hamnat i mitt inlägg om det.

  • Har man inte alltid insikt om den bild man ger av sig själv till andra?
  • Eller varierar den kraftigt?

Hupp! Nu kom det nya tankar. Får ta och läsa runt lite, för jag är ledig och mellan städandet är det en trevlig sysselsättning, ju! Ska bl a kika in på Pernillas blogg. 🙂

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15635855.ab

Kommentarer till: "Behöver vi i Sverige ha en hackkyckling?" (6)

  1. Jag måtte va väck på nåt vis.. Men jag vet inte ens vem denna Gunilla e! Fast hade jag gjort.. Hade jag säkert hållit med dig!:)
    Kram!

  2. Jag har ju då sett programmet. Fast nuförtiden hoppar jag över de delar av avsnitten där Gunilla Persson förekommer. Jag har inte lust att se på hur en uppenbart psykiskt sjuk kvinna misshandlar sin dotter och sin omgivning. Att folk reagerar på Gunilla har inte med ett behov av att ha en hackkyckling att göra, tror jag, utan för att det är så påtagligt att hon är annorlunda. Det är lite som när folk reagerar äcklade när de ser människor som är gravt funktionsnedsatta.

  3. Patrick sa:

    Vem och vad är en bra förebild? Inte de som kastar första stenen i varje fall i mitt tycke.

  4. Tack för dina tankar här. Håller med också ang TV3.

    Kram på dig!

  5. Kanske är det så att vi behöver hackkycklingar för de finns då överallt…
    Den rollen är inte roligt att få ..för oftast väljer man inte att bli hackad på .. Hollywoodfrun verkar inte förstå alla reaktioner hon får beroende på sitt uppförande som hon själv tycker är normalt. Så man kanske ska ha överseende med att hon inte vet bättre..men att hon lever i en annan verklighet det fattar väl vem som helst…ibland tycker jag synd om henne…men mest synd är det väl ändå om de i hennes närhet…hon är ingen bra förebild för sin dotter…men mamma är alltid mamma…och dottern vet inget annat…

    Man kan tycka att produktionen borde styra lite i vad de visar…och försöka hjälpa kvinnan som hela tiden verkar komma i olag med allt och alla…men de kanske bara vill ha tittar siffror…jag tycker att tv 3 har ett ansvar över sina tv profiler…Det har gått över gränsen ett antal gånger det borde de insett.

    Hollywood …Hollywierd…ja vad ska man säga?

    Kram och ha en trevlig helg ❤

:)

Etikettmoln