En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vad modern och inne jag är; kom just på ordet till rubriken, chillfantast som jag är. 😋

Ligger i en solstol och lyssnar på vatten som porlar och rinner ur en bassäng. Ganska mycket moln just nu, för här är det vinter – ungefär som svensk sommar. Jag sprätter lite med tårna och passar på att begrunda tillvaron i godan ro. 

Afrika. Fint och mysigt, men ganska likt mycket i Europa också. I det här lilla landet märks det att ekonomin är god. Finns inga uteliggare och inga tiggare. Mycket är betydligt billigare än i Sverige, men inte allt. Idag köpte jag en fin sarong för ca 18 svenska kronor, t ex och en pain riche går på ca 2,50 sv kr. Människorna verkar nöjda och är trevliga och omtänksamma. Det böljar vackra sockerrör här och var och när de bränns, dinglar det ibland ner flagor ifrån dem långt därifrån. 

Undrar var jag är🙋🏝

Kommentarer till: "Eftermiddagschill" (1)

  1. Tja… bilderna är inte direkt ger nån igenkänning. palmer och sand och hav. Typ många länder har ju detta attribut.

:)

Etikettmoln

