En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Älskade dotter

Vi har varmt och molnigt en Stockholmmarathondag som denna. 🌞🏃‍♀️🏃🏾‍♂️🏃🏾‍♂️🏃‍♀️🏃🏾‍♂️🏃‍♀️🏃🏾‍♂️🏃🏾‍♂️🏃🏾‍♂️🏃🏾‍♂️🏃🏾‍♂️🏃‍♀️🏃🏾‍♀️

Jag gick Valhallavägen ner (längs banan som är ny för i år – bara ett varv numera) och svängde höger förbi TV-huset, upp längs Narvavägen och in på Fältan ett tag, sedan Vhv igen och hemåt. Jag såg massa löpare längs min väg och det var roligt att se. Tänkte på dig och att vi kanske tittar tillsammans nästa år. Hoppas det❣️

Undrar vad du gör nu? Du har det nog skojigt. Ska bli så mysigt när du kommer hem❤️

Kommentarer till: "Älskade dotter" (1)

  1. Jag har följt tävlingen på tv och har förstått att det är varmt. Här i Karlstad kan det bli åska. Jag kollar på min app och blixtarna är inte långt borta

:)

Etikettmoln