En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Aha, fullmåne!

Kunde omöjligt somna inatt. Klockan var efter tre när jag och mina extremt rastlösa ben gav upp och tog en halv tablett för att kunna somna. Och sen snusade jag gott till tiosnåret.

Pratade med mamma nyss som då sade att hon suttit och tittat på den vackra fullmånen ifrån sin balkong inatt och Aha! Nu förstår jag varför jag var så klarvaken. Konstigt det där ändå, att månen påverkar så. Men det är ingen inbillning utan finns forskning som visar bevis på att det stämmer. Det har jag skrivit om förr, har inget att länka till just nu. 😉

Ligger i den svenska solen. Så behagligt. 😎👍

20140709-134849.jpg
Mötte dotter efter Allsång på Skansen igår kväll. Otroligt härligt med varma sommarkvällar! Här vid Djurgårdsbron.

Kommentarer till: "Aha, fullmåne!" (2)

  1. Stockholm är en härlig sommarstad.
    Måste snart åka dit tror jag 🙂

    Hoppas att du mår bra och har en skön sommar!

    Kram kram

  2. Och jag som sov som en stock! 🙂

:)

Etikettmoln

